Algemene voorwaarden

Lees deze voorwaarden zorgvuldig door voordat u de https://www.cellparts.nl/ website van cellparts gebruikt.

Uw toegang tot en gebruik van de webshop is afhankelijk van uw aanvaarding en naleving van deze voorwaarden. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle bezoekers, gebruikers en anderen die de webshop bezoeken of gebruiken. Door de webshop te bezoeken of te gebruiken, gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan deze voorwaarden. Als u het niet eens bent met een deel van deze voorwaarden, heeft u geen toegang tot de webshop.

Aankopen
Als u een product wilt kopen dat beschikbaar is gemaakt via de webshop, wordt u mogelijk gevraagd om bepaalde informatie te verstrekken die relevant is voor uw aankoop, waaronder, maar niet beperkt tot, uw adres, volledige naam, achternaam, telefoonnummer, e-mailadres, registratienummer van de Kamer van Koophandel en Btw-nummer.

Inhoud
In onze webshop vind je een scala aan afbeeldingen, video’s en teksten. cellparts BV heeft het volledige copyright op al deze intellectuele eigendommen. Diefstal van deze eigendommen of direct gebruik hiervan zal resulteren in een directe melding aan onze juridische adviseurs. Er kunnen sancties worden opgelegd en de sluiting van een account zal binnenkort plaatsvinden.

Links naar andere websites
Onze webshop kan links bevatten naar websites of diensten van derden die geen eigendom zijn van of beheerd worden door cellparts BV. cellparts BV heeft geen controle over, en neemt geen verantwoordelijkheid voor, de inhoud, het privacybeleid of de praktijken van websites of diensten van derden. U erkent verder en gaat ermee akkoord dat cellparts BV niet verantwoordelijk of aansprakelijk is, direct of indirect, voor enige schade of verlies veroorzaakt of beweerd veroorzaakt te zijn door of in verband met het gebruik van of het vertrouwen op dergelijke inhoud, goederen of diensten die beschikbaar zijn op of via dergelijke websites of services.

Veranderingen
We behouden ons het recht voor om naar eigen goeddunken deze voorwaarden op elk moment te wijzigen of te vervangen. Als een herziening wezenlijk is, zullen we proberen ten minste drie dagen van tevoren op de hoogte te stellen voordat er nieuwe voorwaarden van kracht worden. Wat een materiële verandering inhoudt, wordt naar eigen goeddunken bepaald.

RMA-beleid
Alle defecte goederen kunnen, tenzij anders aangegeven, binnen 7 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum worden geretourneerd voor vervanging. Deze garantie dekt geen fysiek beschadigde goederen, zoals gebarsten glas, gescheurde of gescheurde flexibele kabels, enz.

Bij cellparts testen en verifiëren we elk item grondig voordat we het naar u verzenden. We doen ons best om de goederen zo goed mogelijk te verpakken, maar schade door de post blijft altijd mogelijk. Om dit op te lossen nemen we contact op met onze postdienstverlener (PostNL of DHL) en werken verder met hen samen om een ​​passende oplossing te bieden.

1.0 Defecte onderdelen (DOA, dood bij aankomst)
Weiger het pakket van de koerier als het er beschadigd uitziet of is geopend. Neem direct contact met ons op na het weigeren van het pakket. Als u het pakket heeft geaccepteerd en de goederen binnenin fysiek beschadigd zijn of niet functioneren, neem dan binnen 2 werkdagen contact met ons op.
Als het product fysiek beschadigd of kapot is, geef dan de volgende informatie binnen de 2 werkdagen:

Foto’s van de voor- en achterkant van de zending.
Foto’s van de voorkant, achterkant en zijkant van de fysiek beschadigde producten
Als het product dat je hebt besteld DOA is (dood bij aankomst), geef dan de volgende informatie binnen de 2 werkdagen op:

Uitleg over het defect van het product (aanraakprobleem, LCD-probleem, pixelprobleem enz.)
Foto of video die de storing van het product aantoont
Als u de hierboven gevraagde informatie niet binnen 2 werkdagen verstrekt, wordt uw RMA geweigerd.

Let op: Laat producten die DOA zijn altijd in de originele verpakking en kunststof achter. We accepteren een artikel niet als het niet in de originele verpakking zit of als het de originele plastic hoezen mist. Dit betekent dat u het product altijd moet testen voordat u het op het apparaat installeert. We accepteren ook geen DOA-artikelen die worden geretourneerd in beschadigde verpakking of plastic.

1.1 Klant heeft verkeerde producten besteld
Technisch gezien zijn wij niet verantwoordelijk voor het retourneren van artikelen die onjuist zijn besteld, maar dat wil niet zeggen dat we onze klanten niet willen helpen in het geval dat dit gebeurt. Klanten zijn verantwoordelijk voor alle retourverzendkosten en 25% restocking-kosten worden in rekening gebracht nadat we het product hebben ontvangen en getest. Opmerking: onjuiste artikelbestellingen die niet binnen 2 werkdagen na ontvangst een RMA-ticket openen, worden geweigerd.

1.2 Klant heeft verkeerde producten ontvangen
Als je een ander artikel hebt ontvangen dan het artikel dat je hebt besteld, neem dan 3 duidelijke foto’s van het onjuiste artikel met de SKU te zien en open een RMA-ticket (Return Merchandise Authorization) op onze website. We zullen de fout verifiëren en deze zo snel mogelijk oplossen. De verwerkingstijd van RMA wordt over het algemeen binnen 14 werkdagen verwerkt, afhankelijk van het verzoek van de klant (terugbetaling of omruiling), het RMA-afhandelingsproces wordt binnen 14 werkdagen voltooid nadat de defecte artikelen door cellparts zijn ontvangen. ik

Als de 14 werkdagen zijn verstreken zonder kennisgeving van cellparts, stuur dan een e-mail naar info@cellparts.nl, deze wordt direct in behandeling genomen en binnen 24 uur wordt er op gereageerd.

1.3 De volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle terugbetalingen en omruilingen
Alle items die u retourneert, moeten in originele staat en originele verpakking zijn, ongebruikt en onbeschadigd. Anders wordt de RMA geweigerd.
Alle item (s) die zijn geretourneerd zonder eerst RMA-goedkeuring te hebben ontvangen, worden geweigerd.
Alle items die worden geretourneerd zonder het cellparts-logo erop, worden geweigerd.
1.4 Voorwaarden voor gereviseerde apparaten voor terugbetaling of omruiling
Alle Remarketed en Premium Refurbished toestellen die vooruit betaald zijn kunnen 24 maanden aan ons geretourneerd worden, tenzij anders aangegeven. Deze garantie vervalt automatisch na 24 maanden.

Alle Refurbished A-Grade, B-Grade en C-Grade toestellen die vooruit betaald zijn kunnen voor 12 maanden geretourneerd worden, tenzij anders aangegeven. Deze garantie vervalt automatisch na 12 maanden.

De volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle terugbetalingen en uitwisselingen van Refurbished-apparaten:

Het product dat moet worden geretourneerd, moet bevatten (indien meegeleverd bij levering): originele doos, originele labels, alle meegeleverde accessoires (inclusief accessoires voor Remarketed iPhones zijn de voedingsadapter, 1M Lightning-kabel, Earpods (niet inbegrepen bij iPhone 7 en 7 Plus), boekje en een simpen). Het product mogen gebruiken. Als je het product wilt retourneren, zorg er dan voor dat je het artikel niet vies maakt en retourneer het naar ons – voor zover redelijkerwijs mogelijk – in originele staat en fabrieksverpakking.

Controleer voor verzending of de instellingen van het apparaat zijn ingesteld op de fabrieksinstellingen (via ‘Instellingen’> ‘Algemeen’> ‘Reset’> ‘Alle content en instellingen resetten’).
Alle items die u retourneert, moeten in originele staat en originele verpakking zijn, ongebruikt en onbeschadigd. Anders wordt de RMA geweigerd.
Zorg ervoor dat ‘Zoek mijn iPhone / iPad’ op alle iPhones en iPads is uitgeschakeld (via ‘Instellingen’> ‘[uw naam]’> ‘iCloud’).
Alle item (s) die zijn geretourneerd zonder eerst RMA-goedkeuring te hebben aangevraagd, worden geweigerd.
Niet gedekt door cellparts-garantie:
Als de onderdelen van het apparaat worden vervangen door een externe partij
Defecten treden op na de garantieperiode van 1 of 24 maanden
Schade als gevolg van oneigenlijk gebruik (als gebruiker verantwoordelijk is voor kapotte onderdelen en / of vochtschade)
Gebroken simkaartlezer
De Touch ID-functie na het vervangen van de Home-knop
Gebroken cameralens
Beschadigde of vuile oplaadconnector
Losse onderdelen hoofdtelefoonaansluiting / AUX Flex
iPhone 7 (Plus) -apparaten zijn waterdicht en vallen daarom niet onder de cellparts-garantie
De homeknop van iPhone 7 (Plus) -apparaten kan niet worden gerepareerd en is daarom niet van toepassing op de cellparts-garantie.
In geval van schade veroorzaakt door val-, stoot- of vochtschade, worden de reparatiekosten van een ander defect mogelijk niet meer gedekt door de garantie. De garantie vervalt ook bij gebruik van illegale software zonder merk van een fabrikant.

Beleidswijzigingen
Dit Return & Exchange-beleid kan op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.

Disclaimer
De door Mipex aangeboden onderdelen en producten betreffen veelal white label OEM onderdelen en / of gerepareerde (‘refurbished’) producten. Zolang er geen expliciete verwijzing wordt gemaakt naar een IP-rechthebbende zoals Apple Inc. of Samsung, zijn de onderdelen en / of gereviseerde producten niet vervaardigd, geassembleerd of aangeboden door enige rechthebbende en daarom kunnen die derden niet aansprakelijk worden gesteld voor opgetreden schade via onze diensten.

cellparts is een groothandel en vervaardigt, repareert of renoveert geen enkele van de onderdelen en / of producten die op deze website worden aangeboden. maar gebruikt hiervoor haar vertrouwde partners. Minpex is ook geen officiële dealer van Apple-producten of onderdeel van een cellparts of partnerschap met Apple Inc. cellparts respecteert alle IP-rechten van derden.

Neem contact op
Als u vragen heeft, b.v. wat betreft copyright, handelsmerken en patenten, neem gerust contact met ons op via e-mail.

No products in the cart.